Kawan-Kawan

intro BDO trip


posted by ceklala

No comments

ok taknak cite banyak sebab aku pun tak banyak masa nak menaip panjang2..hehe so korang layankan jela intro pics semasa trip aku ke bandung last week ya :)


check in dulu..beg hanya 3 untuk 5 org dewasa 1 org dak kecik ye


dak kecik yang nyibuk nih..
bile beg die kene amik bole melalak kt situ kate orang curi beg die!hahaha


mak pak dak kecik settle hal tukar seat utk balik


dato, datin beserta ank cucu yang excited mulanye nk berholiday hehe


ok abaikan muka buruk aku yang ni...xsemenggah langsung haish


isi dulu borang nih


ok flight kitorg da sampai! jom jalan2!!hehe


ok abis dah...ekekeke

tak ah..ade lagi tapi sok2 plak ye..kan aku dah cakap nanti aku upload pic sampai korang muntah hahaha..sabo yek..tengah banyak keje..cukupla ni for intro kan? later aku kasi tunjuk lagi okeh.muahh!