Kawan-Kawan

Semangat yang hilang


posted by ceklala

No comments

morning :)

dalam seminggu ni aku tak tau ngape semangat aku untuk menulis jadi down. aku rase ade banyak sangat mende aku nak cite tapi aku tak tercerita pun. pesal eh?? hmm kene buat sesuatu nih.

kalo ade yang perasan dalam minggu ni aku update sekali sehari jek. yela selalunye aku update atleast la 2 kali tapi ni sekali jek. bukan malas. sangat teruja untuk bercerita tapi bile bukak je blog nak start menaip terus jadi cam 'eh?nak cite ape tadi ek??'...ha terus jadi camtu. padahal b4 tu dah rangka2 ayat dalam kepala nak cite pasal ape.

ni bukan mental block namenye tapi sakit mental kot! hahaha. eh takpela aku kutuk diri sendiri kan bukan aku kutuk orang. aku bukan spesies suke suki nak kutuk2 orang. orang buat la ape pun kat aku..ade aku kisah??? hahahha memang aku tak pernah kisah! tapi kalo ko buat aku and sengaja cari pasal memang aku kisah la. 

lagi 2 minggu aku nak bercuti. tapi semangat bercuti tu pun da ilang jugak. mood lagila ilang ntah ke mana. aku and agen ade probs. bukan aku yang timbulkan probs tu tapi die. tak professional kot cara die. ntahla. aku tau die ade reason tersendiri tapi pada aku jangan libatkan personal dengan kerja. 

ini kerja die. aku tetap customer. aku taknak la nanti sampai sane ade yang tak kene. dahla aku gi dengan family. kalo aku gi sendiri memang aku dah cancel tak pegi punye. sebab aku tak suke bile pergi bercuti hati ko tak tenteram dok pikir sampai sane nanti sume settle ke tak ek? confirm ke ade ni? macam2 dok pikir dan macam2 jugak bole jadi.

aku doa moga2 sumenye selamat dan berjalan lancar..insyaallah. amin.