Kawan-Kawan

masa berterbangan...


posted by ceklala

No comments

da bekfast?

lame aku tak tanye soklan ni kan?hehe..jangan tak bekfes okeh nanti sakit perut gastrik migrain cam aku baru padan muka. time sakit tu nak nyesal pun tak guna dah. :)

kite upload pic sikit2 la yek. kang terus banyak mau muntah nak tengok. aku pun bole muntah nak upload!hahaha..sesambil tu aku cite la jugak sesikit pasal pic ye. selama ni kan blog aku la paling kurang pic kan hehe so skang korang tengok la gambo puas2 yek hehe


pa pe pun bekfast dulu..time ni kul 10 lepas settle check in bag sume 


 dak tecik nakal!

 
 berkepit je ngn mak tok die..

 
 puas hati dpt mkn sendiri

 
 da masuk dalam..biasela bile ade baby kite diutamakan utk masuk dulu :)

 
 buat muka..

 
 tak dok diam sekejap pun dak nih tau

 
 MAS...


 sepang area..


 sambung keje aku mengisi pa pe yg patut..


 da settle sume br leh berehat...

 
da best ever pic yg aku plg suke! 
rase cam nak pegang2 je awan tu!weeee...:)


perjalanan mengambil masa 2 jam. flight MH 859 bertolak jam 12pm dan sampai ke bandung jam 1.10pm waktu bandung. untuk pengetahuan bandung lambat sejam dari kite. so sile tukar waktu anda hehe...

sambung later..taking care..daaaa  :)