Kawan-Kawan

eh? yeke???


posted by ceklala

No comments

banyak sungguh tanda soal di situ hahaha

petang semalam mase tengah dok buat keje tetibe dengar selingan berita kat radio era. katanya 'kajian menunjukkan 30% wanita berumur 25-29 tahun lebih tinggi berbanding lelaki yang berumur 31-35 tahun yang kawen lambat'..hahahha jap nak gelak guling2 hahahahhahah

pagi tadi pulak hot fm buat topik perbincangan pasal ni jugak. katenye wanita2 yang kawen lambat ni hampir sumenye berkata 'belum jumpa jodoh yang sesuai' hahaha..

aku dah terasa macam kene kat batang hidung sendirila pulak hahaha. tapi betul jugak jawapan yang diberikan belum jumpa yang sesuai. nasib tak jawab sebab memilih! hahaha. situasi same cam aku kene skangla. tapi most of orang keliling aku mengatakan aku memilih. its not memilih tapi betul la kate kajian tu belum jumpa yang sesuai heheheh

yela ni sume kan jodoh. dalam sesi suai kenal tu la kite kene kenal betul2 pasangan kite. kalo dah xserasi dan ade je yang tak kene tak kan nak teruskan ye tak? tak kan nak seksa diri sendiri? sebab kite nak hidup dengan pasangan tu lame ye bukan sehari dua. so kenela cari yang betul2.

pada aku takde istilah memilih..tapi aku masih tetap percaya pada jodoh, rezeki dan segala qada dan qada itu datangnye dari allah swt. 

aku redha. aku usaha dan berdoa, yang selebihnye aku berserah :)