Kawan-Kawan

suamiku songsang??


posted by ceklala

No comments

eh?bukan aku yek. aku kawen pun belum tau dak. jangankan kawen, bf pun takde! tapi calon tu ade dah. mama abah..bile kite nak pi masuk minang nih??? gatai!! hahahahha 

aku tak beli paper metro arini tapi pagi tadi ade nampak article ni kat fb kawan aku mohd eazy (mamat ni single lagi, tulen, sesapa nak masuk minang dipersilakan hehe). babe aku pinjam pic ko nih tau hahahaha

nampak tak? cukup jelas kan? kalo xnampak sok pi buat cermin mata k hiks

mungkin ade yang kate gelila apela. ingat kes budak laki kene simbah asid sebab berebut 'teman wanita'? see skang bukan pompuan je jadi rebutan tau dak. hehe

sebenarnye kalo nak tau ramai lelaki2 di luar sana yang memang sebegini. aku tak cakap semua ye. memang still ramai lagi lelaki yang baik dan tulen kat luar, tapi lelaki yang sebegini jugak semakin hari semakin ramai.

nasibla aku bole tau beza antara yang songsang dengan yang tulen. mane belaja?? adelah!hehe

ade yang akan cakap bile lelaki tu nampak mcm maskulin, metroseksual so terus dicop sebagai songsang. tak jugak ye adik2. ade jugak yang dalam diam memang camni. maksudnye disini memang pandai sorok! (pandai cari pasal pandai2la simpan ye dak hehe)

ade jugak yang memang jenis jaga penampilan tapi die memang tulen. eh?apesal asik sebut tulen jek dr td nih?hahahah. nasiblah laki aku tulen!eh?

memang orang pompuan ni kalo carik calon nak yang hensem, macho, badan taf bagai. tapi ade jugak mereka2 yang songsang ni takde rupa paras menawan!hahahah. ini betul tak tipu. sebab tu sometimes sekali pandang memang tak bole nak syak.

ade jugak yang sanggup kawen sebab nak tutup kegiatan tak bermoral ni. macam kes laki kakak ni lah.

so just kepada korang2 kaum wanita sile beware yek. check la dulu latar belakang buah hati anda yg hebat dan jadi pujaan tu cane k. jangan lepas dah kawen jadi macam kakak ni pulak. sian die. malu pun ade. geli pun ade kot. hahaha

tapi kan. mereka ni pun manusia jugak. cuma naluri tu je lebih kpd kaum sejenis. tapi sebenarnye dorang bole berubah. bagila dorongan dan nasihat yg lebih nak2 perihal agama k



kepada adik2 yang baru nak naik tu,udah2la yek. jangan nak meramaikan lagi kaum songsang yang dah sedia ramai ni. yg senior citizen pun ramai dah undur diri tau dak. sianla kaum wanita yang tak kawen lagi and sibuk cari jodoh tu. eh tak termasuk aku ye!sangat bukan aku hahahaha 

k. bai.