Kawan-Kawan

bz kat tempat lain


posted by ceklala

No comments

siyes mtk ampun.

bukan melupakan. aku pun tak tau ape yang dok aku bzkan sangat. bukanla kate bz sgt kat opis ni. dan bukan jugak nak kate tak bz langsung. tapi siyes skang ni hati berbunga riang. wink2!

eh tak2. bukan ade orang baru masuk minang minggu lepas. tidak sama sekali ye hahaha

skang ni aku dah jadi tahitwitter bak kate mohdeazy. ni sume gara2 program anjuran #TwtupKaseh ahad lepas. aku jumpa ramai kawan2 baru yang best! eh jangan kate aku lupe kat korang2 ye. tidak sama sekali. aku tetap sayang korang tau. korang no 1! ececeh gediks lak

semalam dah update post pasal program tu tapi aku pelik time nk publish tetibe ilang plak. terus stresss! dengan kaki sakitnye. nak nangis tak bleh. so aku pi twitter tgk TL org sambil gelak2. padahal tak nak ingat pasal kaki yg sakit. 

siyes rase nak maki budak yang jatuhkan mic tu kt kaki aku. macam takde kaki orang lain yang lagi gemuk die nak jatuhkan. kaki aku yg kecik lagi comel ni jugak dipilih! maseh dik!

sronok skang meroyan kat twitter. aku cakap takde orang nk kondem. kalo die nak kondem pun lantak die la. asal aku tak tau sudah!hahaha

nk tengok aku meroyan aka sewel kt twitter mehla join aku @shukrinfaradiba :)


insyaallah petang ni aku try update balik semula program ahad baru ni yek. jgn mara naaa..hehe