Kawan-Kawan

akai ada?


posted by ceklala

No comments

tak tau nak describe cane. apesal ntah 2-3 hari mcm2 jadik. rindu kat orangla, keje banyakla, bos suh tarik balik cutila. hmmm..

yang paling hangin mestila kene tarik balik cuti. dah puas meroyan sensorang kat twitter tadi hiks. yela ko bayangkan ko dah mtk cuti awal seminggu tetibe tadi bos ko msg cakap tarik balik cuti tu bole dak?? eh eh eh...aritu ko jugak yang approvekan cuti ni nak tarik balik plak..

selamba je aku cakap balik tiket flight dah beli. takleh nak tukar. kene beli lain. tak taula die faham ke tidak maksud aku tu yg bermaksud kalo nak suh tukar sile bayar balik duit tiket tu bole?? confirmla die tanak ganti kan.

selama ni bile dak opis aku yang lain cuti and time tu banyak keje aku buat je keje tu tanpa banyak cekadak. kene stay malam pun aku tak kisah. yang ni nape lak bile aku nak cuti keje banyak die nak suh aku tarik balik?? akai ada?

aku jarang mintak cuti. sekali aku mtk cuti mmg makan 4-5 hari terus. sebab senang!

kalo ikutkan memang nak buat selamba dek je. tapi tula..aku bukan spesies camtu. rase tak sedap tau dak. haishh..siyes rase tak best :(