Kawan-Kawan

Mirc dulu dan kini


posted by ceklala

No comments

hampir setengah hari aku mengadap mende alah MIRC nih. korang familiar dengan mirc?



hahaha berzaman dah aku tinggal sejak 2 menjak ade facebook, myspace, twitter and friendster. tadi tetibe aku bole download lak mirc nih. sumenye sebab aku bawak laptop ke opis sebab nak study. tetapi lain pulak jadinye bile tetibe teringat mirc ni hehe

memang tak bole buat keje betul mirc nih. dapat pulak jenis yg sekapala kan. aku kenal mirc ni tahun 1999, mase tu aku form 3. hahahaha lame giler kan.

tapi skang dah lain skit. kene tukar umode kalo nak pm. kalo dulu rase nak tegur just tegur je lah kan.

ingat lagi zaman baru2 ade komputer dulu berebut2 kitorg adik beradik nak main mirc nih. yela bole kenal orang ramai kan. sanggup nih mak ayah dah masuk tido kitorg selinap senyap2 sebab nak chat. pastu bole plak gilir2 hehe

lawak gakla bile ingat time dulu. dulu chat room paling aku suke '#kampung' dan '#mamak'. tadi ade akak ni ajak aku join '#jb' so aku joinla. best! dapat lagi kawan baru!hehe

tapi mirc ni kene beware jugakla. tak semestinye mirc je. mane2 laman cyber pun kene beware jugak. tak sume orang kite boleh percaya. jangan cepat percaya sangat kat orang k. pengalaman mengajar aku nih hehe



:: sok 11/11/11..agak2 ade orang nak ajak aku kapel or masuk minang terus tak??hahahahaha