Kawan-Kawan

Cerita Semalam


posted by ceklala

No comments

assalamualaikum
salam jumaat!

abg-abg jap lagi jangan lupa ke masjid2 berdekatan untuk menunaikan solat jumaat yek. aku memang tak bole tengok abang2 yg memakai baju melayu untuk ke masjid. tergoda okeh! rase cam nk ngorat jek!!eh??hahahaha

semalam no updates dari aku sebab aku bz bertarung. eh2 jangan pikir bukan2 ye. aku bertarung dalam exam hall semalam. aah aku amik spm paper november!eh? ade ke?hahaha tak2.

semalam bertempat di Universiti Malaya..kali ke 2 jejak kaki kat dalam tuh, aku menduduki peperiksaan SPA. 7.30 pagi dah terpacak depan dewan. hmm secara keseluruhan sume ok bole jawab. dari 4 paper ade 1 paper yang memang betul2 aku struggle giler nak menjawab sebab masa tak cukup! paper menyelesaikan masalah. yang memang tak selesai2 masalah!hahahaa siyes mmg tak sempat. ade jugakla dlm 5 soklan dari 40 soklan aku bantai!

nasib ler. ade rezeki aku insyaallah lulus. takde rezeki tak lulus. ramai dah aku dengar yang pegi exam n interview 4-5 kali pun tak dapat2 jugak. ade jugak yang sekali pegi terus dapat and dah kerja pun. itu rezeki namenye. tak kira ko best student dulu ke tak ye. rezeki itu dari allah. aku dah usaha yang lain aku serahkan pada yang empunya dunia :)

tapi week mase nak dekat exam aku adela jugak study. buat soklan latih tubi sume. siyes macam nak amik spm balik!hahaha. baca pa pe yang patut. yela tak kan nak main berserah je tanpa usaha kan. doakan aku berjaya ye korang

so tunggu jela keputusan nya bulan depan. minggu depan aku akan flyyyyy! tak sabarnye nak cuti2!hehe



taking care korang sume. bai!