Kawan-Kawan

banyakkkkk!


posted by ceklala

No comments

salam jumaat!

maaf terlewat. kebizian melanda di opis. bukan sikit2 punye bz tapi banyaaaaaakkk! semalam pun balik dari opis kul 12. ngan mak aku sekali aku angkut gi opis ajak teman hehe

gigih mak aku tunggu aku wat keje. dok kat tepi kusi aku tengok penuh kusyuk menatang apela ank die ni buat hehe. takpe, atleast mak aku tau keje aku camne kan.

selalu memang time aku nak cuti je keje banyak. asal aku tak cuti takde plak banyak keje! eh? siyes ni. tak tipu. semalam je ade 5 job baru masuk. tu yang berusaha gigih ni menyiapkan keje before bercuti. 5 hari tu. lame kan hehe. aku kalo cuti biar lama terus, puas hati!

so kalo takde new entry tu paham2 la bahwa aku tengah bercuti sakan! hehe. korang2 jaga diri bebaik k. jangan nakal2 tau. cubit nanti baru tau! hehe. bai!


oh tak lupe, selamat tahun baru!! =)