Kawan-Kawan

saya single saya ok! - 11.11.11


posted by ceklala

No comments

morning!
salam jumaat sume :)

ramai yang kawen arini? semestinye! date 11.11.11 tuuuu. oh btw heppy besday to my luvly uncle shahidi othman :) single lagi okeh. kalo ade yang nak ngorat silekan. tapi adik2 bawah umur sile pegi jauh2 ye hahahaha

kat facebook, twitter and mane2 saje sume orang dok cakap pasal date harini iaitu 11.11.11. ape yang istimewa sangat harini? memang ianya sekadar tarikh. tak lebih dari itu. ramai yang suke date2 macam ni sebab senang nak ingat. tu je.

pelis jangan pikir lain bile orang suke date arini. dah macam2 pulak kenyataan keluar pasal date arini. ia hanya sekadar nombor.


walaupun arini 11.11.11 adalah date cantik, tapi belum ade nampak ura-ura ade orang nak masuk minang aku. kapel pun siyes macam confirm takde! hahaha. loser? andartu? okeh sile abaikan mulut2 puaka itu ye. tak mati pun kalo dok dengar umpat keji orang keliling. manusia kan mulut suke bercakap, mengutuk sesama sendiri. nanti kat akhirat sile tanggung dosa sendiri kalo tak mintak maaf ye.

baru 27..lum 37 lagi. jodoh itu ade, cuma kene sabar. bukan tak usaha, sudah berusaha mencari, rasa macam dah jumpa, cuma skang ni banyakkan berdoa dan tawakkal aje mudah-mudahan dialah jodoh yang terbaik :) kawan2 doakan saya ye..

wak..sy tetap tunggu awak tau  = . ='

tahun depan dah 28..orang keliling dok sebut and tanye pasal jodoh. eh bole sabar tak?!! eh marah tau nih. hehehe. yela dah tuan punye badan pun reti bersabar, ni ko orang tempias sibuk sangat pesal? eh ade ke orang tempias?hehehe

jodoh pertemuan itu ditangan allah. kite manusia hanya mampu merancang, tapi allah jua yang menentukan. janganla ingat perempuan2 yang senasib ngan aku ni tak nak kawen. ko giler ape taknak kawen kan. aku bukan lesbian. aku straight ok! ;)

setiap pertemuan dan perpisahan itu sebenanrnye banyak mengajar dan mematangkan aku. memang takde manusia sempurna dalam dunia ni. macam tu jugak aku. tiap kali perpisahan tu berlaku aku amik iktibar. aku kaji balik mane silap aku. tapi bile dah banyak kali perpisahan dari pertemuan lame2 aku pun dah jadi macam ntahla. tapi still pikir balik ni sume ujian allah. bersabarla dengan sesabarnye  ye hati :)

aku tau allah sengaja temukan aku dengan orang yang salah supaya bila aku dah jumpa jodoh aku yang satu itu aku akan menghargai dia sebaik-baiknya.



k la. banyak sangat dah merapu nih.
thanks sudi baca! bai.