Kawan-Kawan

Beramal bersama #twtupkaseh


posted by ceklala

No comments

morning!

assalamualaikum :)

sihat? cane raya korban? ade yang terkorban??hehe harap korang2 sume sihatla yek.

ingat nak update pasal raya korban dan anugerah skrin jumaat baru ni tapi nanti dulula yek. pic tak transfer lagik. meh kite cite pasal lain pulak dulu yek


aku skang tengah mengajak sume kawan2 aku join program amal ahad ni di Rumah Al-Ikhlas, Puchong. ape program amal itu? korang bole click sini

itu untuk yang ade twitter. kalo takde bole tengok sini jugak



kalo nak join bole rsvp kt situ yek. kalo yang tak berkesempatan bole jugak menderma terus kepada aida sue yek di 162106784493 (Aida Suraya)-Maybank. selain duit mereka juga memerlukan brang2 keperluan seperti beras, minyak, gula dan lain2. nak aku tolong sampaikan pun bole sebab insyaallah aku memang akan join dis event on sunday!

bole jugak baca blog ni http://inibukanblog.tumblr.com/ korang bole tengok past event yang dah pun berlangsung. ini yg pertama buat aku so tak sabar giler nak join!

antara aktiviti adalah, beramah mesra bersama penghuni Rumah Al-Ikhlas, gotong-royong, lunch, games and etc.

kepada korang2 yang free ahad ni marilah kita sesama membantu sambil beramal yek :)
jumpa di sana!!