Kawan-Kawan

X-Men : First Class


posted by ceklala

2 comments

da tengok cite ni lum?? best ke x? 


nak cakap cite ni 1st class pada aku okla. takdela 1st class sangat pun kalo mengikut pada tajuk filem.

ni pada pandangan akula. orang lain aku tak taula. aku jugak bukan kipassusahmati x-men hehe. aku hanya layan filem2 yang bagus. ramai cakap filem ni best so aku pun semalam dengan kawan aku merayap ke cineleisure damansara untuk date sambil tengok movie nih. 

aku tak tanye die and die pun tak tanye aku nak tengok cite ape sebab dua2 memang nak layan x-men pun hehe. so, macam aku cakap tadila, aku bukan peminat fanatik x-men, mase beratur nak beli tiket aku dok tengok still available ke idak...tulis situ 'x-men : first class' dan aku dengan selamba terus call kawan aku cakap 'x-men yang biase takdela babe, yang 1st class je ade'. skali kawan aku jawab 'ye betul la tuh yang tuh'.

eh???hahahaha aku ingat 1st class tu gold class! sengal itik ayam sungguh! missunderstanding :)

pada aku dari sepuluh bintang aku bole kasi 6 bintang je. sebab banyak jugak part ntah pa pe. banyak tunjuk pompuan pakai lingerine je kot. kawan aku memang suke la. miowww saje die!hahaha. cuci mate katenye. mengong!hahaha

untuk pengeluar filem seperti Marvel, aku lebih suke filem2 Iron Man..memang terbaekla. banyak effects, aksi and lain2. memang itu yang aku tunggu2 pun. tapi agak dukacita bile melayan x-men semalam. ade la yang aku nak cuma tak cukup banyak je huhu


takpe. aku ternanti2 untuk transfomers dan jugak harry potter pulak! oh siyes tak sabar... 

2 comments