Kawan-Kawan

diskaun 30%..rugi tak beli..


posted by ceklala

No comments

morning!

sejak 2-3 hari ni start makan madu plus cuka syifa perut aku cam meragam skit. pastu pening2. ni kalo cakap kat bapak aku ni confirm kene balik. so aku telan jela. yela tau mende tu ubat tapi kalo dah buat aku tak selesa mula la aku cam tak best :(

sabar....

oh malam tadi projek aku bersama mak aku. aku cam biasela bile ngan mak aku menjadi aje projek kitorg. projek ape?? projek shopping la ape lagi! hahaha. agak2 aku la kalo mak aku dok kl skali ngan aku memang tiap2 bulan duit aku abis ke shopping jela. memang tak leh menyimpan!hahahah

percaya atau tak malam tadi kitorg ke 3 shopping complex. memang giler anak beranak nih. mula2 gi midvalley pastu tengok yang dicari takde terus kuar. gi curve pulak! tengok2 cam tak banyak pilihan, so terus ke destinasi seterusnye ke ikano hehe

padahal cari padini je pun. sebenarnye aku dapat kad besday diskaun 30%. eh banyak la jugak diskaun 30% tuh yek. aku sampai sudah nyesal tak beli banyak!! sebab siyes aku baru tau yang every item dapat tolak 30% on normal items!! omg....nyesal2...

mak aku pun nyesal jugak. kalo tau aku beli 5 pasang kasut! sebab mase mula2 aku tanye budak yang jaga tu diskaun card ni untuk every item or akan tolak dr 1 resit, die cakap total up br tolak 30% tu so aku pun belila satu mak aku satu. mase kat kaunter tetibe die tolak setiap satu barang 30%!!! rugi2....menci tol ah. :(

ni bukan 1st time aku dpt diskaun card tu. tiap2 tahun dapat. dah 5 tahun pun. tapi tu ah..aku lupe :(

mak aku cakap..takpe dik, tahun depan kite beli 5 pasang sorang terus! eh??! hahahha mak aku kan kalo pasal shopping..hidup!! aku pun nak beli hadiah untuk diri sendiri so mak aku layankan la jugak. aku beli kasut untuk aku and belanja kasut untuk die. aku cakap 'ma, ni hadiah sebab tolong melahirkan la kat dunia nih..hehe' gelak2 mak aku dengar hahahaha

sampai uma malam tadi rase cam sedih plak tetibe. sampai uma mak aku call dari uma akk aku tanye dah sampai uma lum. sebab kelmarin die tido ngan aku, semalam kat uma akk aku pulak. die letak je call terus aku cam tetibe berair plak...sayu tetibe...sedihnye...huhu..ntah pa pe la aku nih...