Kawan-Kawan

1st day orang perempuan..


posted by ceklala

No comments

salam..

agak bz dalam 2 minggu ni sebab tu tak berupdate sangat blog. annual report tu aku da siap. skang project baru buat company profile ler pulak. takpe. asal aku bole buat design dgn senang hati dah cukup. tak nak stress sangat sebab nanti idea tak best yang kuar! hehe

terperasan jugak yang bile tak update blog je rating jatuh..hmm so kene la update selalu kan. tapi kene tgk keadaan jugakla. arini will update sebanyak yang bole. sebab start sok aku cuti 3 hari dari berblogging sebab dah bz dengan agenda lain pulak. agenda ape nanti aku share minggu depan k


nak cite pasal 1st day..

1st day ape? 1st day bile orang perempuan period or datang bulan. orang laki memang tak tau cane rase. tapi kalo la dapat rase baru die tau langit tu tinggi ke rendah!hehe

selalunye orang perempuan bile 1st day period memang resah gelisah. yela rase tak selesa. tapi tak sume perempuanla. ade yang tak pernah pun kene senggugut macam mak aku! untung tol la. ade jugak yang teruk sampai masuk hospital and memang tak bole buat ape pun selain tido or rehat je. sian.

macam aku pulak tak tentu. ade mase sakit giler ade mase biase je. tapi kalo dah sakit sangat aku pi carik air kacip fatimah yang honey tu. owner air ni cakap anak dara tak elok minum selalu tapi kalo sebulan sekali untuk redakan senggugut bole. ternyata memang berkesan okeh!

memangla air ni dah dicampur macam2..tapi dari aku makan ubat ntah pa pe baik aku minum air ni jek kan. tol tak? ke aku salah eh??hmm....