Kawan-Kawan

cheesecake secret recipe..halal ke tak?


posted by ceklala

No comments

morning..

semalam merasa bapak aku dok dalam jem hahaha. yela die dok tak suke dok kl sebab jem. ha semalam die dari port dickson ade meeting then nak gi uma akk aku die malas nak suh driver die anta so die suh driver die anto ke area ofis aku. 

dari ofis aku kat bandar tun razak ni nak ke kota damansara takdela jauh sangat aku rase. orang kate jauh tapi aku dah biase tak rasa jauh pun. tapi semalam punye cite mak aih..jem yang amat! hujan kan. merata2 jem. agaknye bapak aku dah sian kat aku dok bawak manual tetibe die terbukak mulut tanye bile aku nak tukar kete auto. hehe. sian jugak die kat aku yek hehe.

sampai uma akk aku pun dalam 7.30 camtu..siap2 mandi solat sume kuar pi makan. besday si kecik harith ank akk aku. mase dok borak2 makan tu mak aku tanyela..'acu tak beli kek ke untuk harith?' pastu aku terbukak cite pasal baru je semalam mkn cheesecake. then akk aku tanye secret recipe ke aku kate yela. tu jela pun feveret aku kan.

die bising ko! die kate mane leh makan.

eh yang betulnye halal ke idak? aritu aku dengar tak halal lepas tu kate halal dah. tapi akk aku keje media, memangla die tau mende tu betul ke tak. ntahla. korang rase halal ke idak? aku memang berhantu skit dengan cheesecake secret recipe nih.

camtu besday aku lg 2 hari tak dapatla cheesecake secret recipe eh? camni kene tukar baskin robin la pulak kan? eh??? hahahah..baskin robin pls..:)


nyum2...sedapnyeee!