Kawan-Kawan

Makin Jauh Makin Rindu


posted by ceklala

No comments

salam pagi jumaat!

da bekfest korang? oh arini i menapau saje dari rumah ye. sejak 2 menjak dok minum madu plus cuka syifa dari bapak aku ni pagi2 no mood untuk makanla. perut ni asyik tak sedap jek. ke effect dari minum mende tu ek??hmm...

aku rindu seseorang. walaupun baru je jumpa kelmarin tapi bile takde rindu la pulak. memang ade mase2 aku rindu sangat, ade mase tu biase je. ntahlah. mungkin bile rase lonely macam skang ni memang akan selalu teringat.

sape aku rindu??


rindu muahhh3 kt dorang ni!!


dah berpuluh tahun hidup..sebenarnye ini sajelah pic aku ade..hanya aku dengan mak ayah aku. selalunye dorang ni sangat susah nak bergambar. tapi mase trip aritu senang pulak hehe. mase tengah bujang ni aku sangat rapat dengan mak aku. ape2 pun mak aku.

yela kang dah kawen tak bole la nak berkepit dengan mak. kang laki marah pulak kan hehe.

tak kan nak balik kg lagi mlm ni? minggu lepas baru je balik...hmm...