Kawan-Kawan

KL Gangster : Wajib Tengok dan Tayang


posted by ceklala

No comments

gud morning!!

ok pada mane2 yang ade folo my fb and twitter for sure tau yang last saturday finally aku berjaya jugak layan KL Gangster!! weeeiihooooo..suke2!! :)

bosan dok uma sorang2, on my besday pulak tu kan..so untuk menyedapkan hati sendiri pi la layan wayang hehe. best jugak layan wayang sesorang nih hehe. pada yang tak percaya tu silela percaya!hehe

ok siyes memang sold out saje tiket!


time aku sampai Midvalley tu dalam kul 10.45am..memang terkejut! beratur panjang giler!!!

tapi cam biasela, berkat besday gurl nak tengok wayang sensorang terus ade announcement sape2 yang nak tengok KL Gangster bole beratur kat kaunter gold class, so ape lagi, terus jela menuju situ. alhamdulillah tak sampai 5 min da dapat tiket!! suke2! yela tengok sorang bolela main selit2 kan hehe

tunggu dalam sejam pastu masuk dalam. memang sepanjang tunggu movie start asyik dengar annoucement pasal tiket KL Gangster je pun xde lain. dasat kan?

pada aku best! normally aku tak bape suke sangat nak tengok malay movie kat wayang. bukan la tak support, aku layan jugak tapi aku nak make sure yang duit aku laburkan memang sangat berbaloi! so terbukti KL Gangster tak mengecewakan aku langsung! penuh aksi. kalo before ni still ade part yang cam merepek2 tapi not dis time!

Filem KL Gangster adalah filem wajib tonton! eh aku takde dapat bayaran ke ape ye untuk promote hehe. dari 10 bintang aku bole bagi 9 bintang! terbaek okeh hehe

Aaron aziz and Zizan Rajalawak memang terbaek! dorang yang menghidupkan filem ni. Lawak zizan! hahaha memang best! adoiii sakit perut aku gelak dengan lawak selamba die tuh. Kombinasi pelakon2 hebat memang bakal buat filem ni box office giler2! 

Tahniah!! :)