Kawan-Kawan

sementara masih ada


posted by ceklala

No comments

hye..da lunch?

arini lmbt skit update..ade keje nak siapkan..lgpun takde yang menarik untuk diupdate :)

semalam amik half day. biasela aku kalo dok amik half day tu kalo xsakit mestila dok teman mak aku kan. tapi so far aku jarangla nak amik cuti sakit. selalunye mesti sebab teman mak aku. yela mak aku tu satu je. takde dua 3 pun. sementara masih ade dan sihat ni ape salahnye kan

dan sementara aku masih bujang ni jgkla aku layankan aje mak aku. dah kawen nanti takut susah pulak. lagipun aku memang suke melayan mak aku. sesekali kan ape salahnye. kebetulan turun sini sebab ayah aku ade meeting, so dari die boring takde wat ape kat bilik hotel tu aku teman la die jalan2.

so semalam tempat dating kitorg adelah tempat wajib iaitu jalan tar dan selepas tu ke times square. pun tempat wajib jugak hehe. puas jugakla semalam berjalan sampai ke malam. bapak aku bz dengan meeting and lepas tu ade function ape ntah kt putrajaya. so ape lagila kitorg kan hehe

puas and sronok. siyes. things yang paling aku suke buat mase ni adelah berjalan dan bershopping dengan mak aku! hehe. da best ever mom in da world :)

untuk korang2 yang still ade mak tu, hargailah mereka sebelum terlambat. sebab kite ni selalunye bile dah takde baru nak ingat.