Kawan-Kawan

Masalah DiPagi Hari


posted by ceklala

No comments

assalamualaikum...


korang pernah tak bile time pagi nak gi ofis tu time nak cepatla, time tu jugakla macam2 masalah timbul? yang selalu jadi masalah bile ade orang jenis tak pikir orang lain. oh siyes aku mencik orang2 macam ni pepagi. orang nak gi keje la weh bukan nak makan angin!

aku ni jenis manusia bersabarla jugak kalo bawak kete. ko nak tengok aku munyikkan hon memang sangatla susah. maksud kat sini susah tu memang susah sgt. dalam mase 6 bulan rasenye sekali je kot aku munyikkan hon. ha see...memang susah aku nak hon melainkan aku dah geram sangat!

pagi ni je ade 3 kete yang buat aku hangin. but still aku tak munyikkan hon. sebab tengok jam oh takpe. sempat je. cuma aku dok terpikir jugak orang lain kalo kene kat tempat aku canela.


  • jenis yang bawak 10km sejam...agak2 ko nak hon ke tak kete2 camni? eh die makan angin ke ape???!
  • jenis yang eh nak masuk simpang ni ke simpang depan eh?? lepas tu tak kisah kat belakang tu ade kete ke takde main ikut suke hati jalan raya die jek!


adoiiillaa...bawak kete tu ingatla orang lain sama yek. nasib aku ni penyabar tau dak. =)