Kawan-Kawan

Weds @The Club


posted by ceklala

3 comments

cukup sudah cite pasal 'aku bukan lesbian' tu sebab aku sememangnya bukan lesbian. mak wanita tulin meksss!hahahah

nak update pasal lagi kawan kawen. aku memang skang tetiap minggu aktiviti dipenuhi dengan kengkawan kawen. eh ehh? uols ni kan. takyahla tanye bile turn aku yek. sbb aku pun tak tau!hihihihi

jumaat lepas aku ke The Club, Bukit Utama.  ala yang dekat ngn Curve tu la. Sue Wedding. eh korang tau cite pasal kes ahad lepas tak? cubaan menculik seorang gadis. huiiiii sian weh! risau aku baca. yela bole jadi kat sape2 je. kejadian tu kul 5.22petang. petang tau bukan malam! nasib baik gurl tu selamat.

orang skang ni nak buat jahat tak kire siang ke malam. haishh ngeri! korang hati2 la yek. yang gegurl tu kalo masuk kete terus lock! jangan nak terkedek2, mende nak jadi sekelip mata je tau.

eh tersasar pulak cerita. hehehe. biasela kenela bagi pesanan. pesanan khidmat masyarakat kann.

aku gerak dari umah lepas maghrib. dahla mak aku ade kt uma. sian jugak nak tinggal tapi sebab dah janji nak datang kan, mak aku pun cakap takpe. jem giler mak aihhh. aku dr cheras nak ke dmnsara memang aku amik kerinchi link je senang. yang jem gilernye sebelum masuk kerinchi link. sume org nak pegi Midvalley. ade ape ek midvalley jumaat lepas?

aku sampai The Club 8.30pm. singgah amik kawan aku jap kt Curve sebelum tu.

alhamdulillah sampai2 majlis tak start lagi. ikutkan ramai lagi kenkawan yang tersangkut dalam jem. biasela hari jumaat kan. ape pun thanks sue sudi jemput =)

meh la layankan gambo yek.

kengkawan zaman diploma kt perak dulu

majlis start kul 9 camtu. agak lambat tapi takpe. lepas pengantin masuk je terus dok kt meja makan. tetamu disajikan dengan slide show dan selepas tu tetamu pun dipersilakan makan! yeayyyy sume dah tahap kelaparan hihi

sedap okeh makanan die!! sedapppp tang ikan sweet sour tuh. feveret!

lama tak dapat lepak dan jumpa camni. so macam2 cite keluar. gosip tak gosip sume ade hhihi. yela time camni jela dapat jumpa. time orang kawen. kalo idak memasing bz ngn keje dan hal memasing kan. lepas ni turn sape pulak ekk? malam tu kawan aku yg datang dengan bf telah dipropose oleh boyfriendnya secara tak rasmi. yeayyyy! congrats babe!

si kecik penyeri suasana. anak angkat aku no 2 nih!hihihi


geng ground floor block b :)


bersama pengantin yang gorjes!!

tahniah sue! moga kekal bahagia ke akhir hayat. cecepat skit buat junior yek. hihii. kalo korang nak tau kitorg ni sume sebenarnye bukanla satu kelas. kitorg dari department yang berlainan cuma sama fakulti. ade fashion, grafik, fine art dan jugak photografi! kitorg rapat sebab dalam faculty yang sama dan jugak bilik hostel sebelah menyebelah. korang bestttt!

ole2 untuk di bawa pulang =)



p/s: pic sume tak edit. aku malas! hahaha. amik direct je dr hp ^_^


3 comments