Kawan-Kawan

Impian : Cherry Blossom


posted by ceklala

No comments

assalamualaikum.

harap sume sihat. selamat berpuasa 1 Rejab buat yang berpuasa sunat harini. moga kita sama2 mendapat syafaat. tapi sebelum puasa sunat tu ganti la dulu yang wajib tu ye hihi

aku sebenarnye nak update mengenai kepergian aku ke Seoul, Korea. tapi siyes tak sempat. pic banyak tak pilih, clash dengan kerja2 opis lagi. so harap maaf ye jika ade yang tertunggu2. cehh. macamla ade orang kisah kan???

so ini aku siarkan sedikit teaser..tentang sebab utama aku ke sana. disebabkan oleh iniiiiiii. apa dia?? Cherry Blossom!!










sebenarnye..ni adalah salah satu impian aku dari kecik. terlalu nak sangat tengok cherry blosson dari kecik. aku panggil para2 sakura. sejak2 tengok kartun Sailormoon la nih!hihi. gebuss kan?? gerammmm!

dan memang kepergian aku kesana memang awal2 sebelum beli tiket flight aku dah survey nak datang time cherry blossom ni tengah berkembang. alhamdulillah. dah tercapai salah satu impian aku. syukur.

later aku update lagi yek. babai.