Kawan-Kawan

MAKAN dan makannn hujung minggu


posted by ceklala

7 comments


hai. sory ler. semalam ingatkan sempat update rupenye idak. tetengah taip bleh plak tetibe bos suh g jumpa client kt kemeterian kt putrajaya. dah la aku ngn pakai t-shirt n jeans. lantak kan ajelaaaaa.

yela selalu bos pegi. tapi semalam gaduh pulak laki bini kan. hihi

so sambung cite. ahad baru ni ade sesi melepak ngn kaum2 wanita. takla ramai. bertiga je pun. eh tak. 3 setengah! sebab ade baby sorang hihhi

kebetulan je pun. ingat kot tak jadi sebab selalunye set time awal2 sure tak jadi! ade je la halnye. tapi pagi tu dah wat confirmation so on kan ajela. aku pun takde mende buat kat uma. dok bergolek sakan je!

amik si nasya kat damansara perdana. sebab husbandnye ade meeting. so rembat die kat tepi jalan terus ke curve. sampai cineleisure terus terjah kedai wahida. oh ni bukan wahida yang aku pegi perak tu ye. ni wahida fashion. yang g perak ngn aku aritu wahida grafik. haaaa. pening kan. hihi

wahida ni ade bukak bazar kt depan manhattan fish market cineleisure. korang2 pasni blehla ye kalo nak cari baju cun2 sile la jengah. cakap je kawan lala pasti dapat diskaun! ^_^

yang tudung putih tu la wahida, tokey baju hihi


aku dan nasya

nasya ni la roomate aku selama 3 tahun mase aku kt uitm perak dulu. kitorg kwn sampaila skang. sayang giler kat die ni! walaupun lain department tp kitorg ngam! :)

so tema hari tu adalah makan, lepak, borak dan makan! kitorg lepak makan bebetul depan kedai si wahida ni ha. kt manhattan fish market. lama giler tak datang makan sini. last makan last 3 years kot tu pun kt sogo sane ha.

spaghetti mushroom mari-nara aku punye


creamy seafood nasya punye


air sedap

aisehhh. lepas upload pic ni sejam aku hold update. sebabnye dan2 bos masuk suh buat itu ini. idea da ilang nak tulis ape. so aku letak gambo jela bebanyak yek. layan kan ajela yee hihihi


si mia ni tgh main cak2 ngn aku sbnrnye hihi


penutup makan di manhattan - mud pie! sedappppp!

so da kenyang. pi jenjalan plak. aku nak gi ikea. cuci mata. tu jela mampu pun kan. nak beli brg uma pun tak tau ape. ikutkan banyakkk lagi memang nak beli kat ikea tuh, tapi aku lupakan jela hasrat. sebab nak ikutkan sume yang ada aku nak borong!

jalan-jalan sampai muntah. pastu laki si nasya dah call kate da abis meeting. lapa pulak katenye. so ape lagi?? zasssss pegi makan lagi!

meatball n chicken wing

kalo dah pi ikea memang tak sah la kalo tak pekena meatball kan. chicken wing ni sbnrnye first time aku makan. ramai sangat orang cakap sedap, nak jugak rasa. tapi takdela sedap mana pada aku. dalamnye berdarah lagi. sedihhhh! -__-






makan lagi. tangkap gamba lagi dan gosip lagi. hihi. sebenanrnye lame jugak tak jumpa minah nih. biasela. surirumahtangga sepenuh masa. bz ngalahkan orang yang keje ni haaa!

bile lagi ntahnye dapat jumpa n lepak2 camni. tapi bulan depan ok kot. sebab bulan depan besday aku. ko banje kan sya kan sya?? kannnnnn!

kul 6 camtu dah peluk cium2 pipi sume babai.

pastu aku dah kat parking dapat pulak call dari akk aku. ajak pi MAKAN lagi!! memang hari makan sedunia gamaknye. hihi

pit stop adalah jalan imbi. makan ape? SEAFOOD!! yummmmy! feveret nihhh!




ini sume  membawak pada kolesterol tinggi ye. tapi takpe. sangat jarang aku makan. ni pun akak aku dok ngidam2. bile ntahnye die tak pernah ngidam. ngandung ngidam, tak ngandung pun ngidammmm!

orang ajak makan aku makannn jela kan. makan memang tak pernah tolak ye hihi. sebab memasing badan dan perut kecik kan so kire okla ni. kebetulan time datang meja belakang kitorg jimmy shanley ngn kawan die. hmmm gf mungkin! ehh??





7 comments