Kawan-Kawan

keadaan tak mengizinkan


posted by ceklala

3 comments

assalamualaikum :)

korang jangan marah aku yek. bukan taknak update. nakkkkk sangat!

tapi tula..tak bape sihat. aku asyik tak sihat jek. migrain plus mabuk. hari2 plak tu! ko bayangkan dengan aku yang nak buat keje menimbun kat opis nih. aduhaiii macam bercinta tau dak. tak taula ape yang silap. aku sabar jela. mungkin ade hikmah kan.

balik keje terus balik uma, makan ubat and terus tido! siyes tak larat sangat2. :(


sebenarnye aku nak buat giveaway. ade banyak gift aku beli aritu. tapi korang tunggula..bole?

tunggu keje aku dah kurang skit and kesihatan aku dah mengizinkan ye. sabar tau. tak lari gunung kinabalu dikejar hiks. :)

selamat hari asyura. aku tak dapat nak puasa dengan keadaan yang macamni. sedih huhu


eh ade sape2 tau mane nak dapat bubur asyura tak? siyes mengidam dah lame giler! teringin sangat2...


3 comments