Kawan-Kawan

alone..


posted by ceklala

2 comments

salam jumaat!

mungkin ramai yang dah start bercuti arini mungkin. ade jugak yang amik halfday. almaklumlah cuti 3 hari kan. ape pun moga perjalanan anda selamat and selamat sampai ke destinasi pilihan :)

baru lepas baca blog ariff. pasal forever alone. yela bak kate dia zaman skang ni certain orang takkan rase alone sangat cos dah banyak gajet2 terkini di pasaran. dok lepak makan sorang2 pun no probs. sebab still ditemani hehe

tapi bagaimana pulak dengan aku yang memang tak memiliki sebarang gajet terkini? mengharapkan hp cabuk jela. tapi aku ade solution lain iaitu membaca buku. yes memang aku tak suke kuar sorang nak2 untuk makan. rasa macam loser kekadang hahaha. kalo shopping memang no hal kuar sorang!

tapi dengan umur skang ni memang aku banyak habiskan masa di rumah. penat keje mungkin. abis keje terus balik uma, mandi, solat, masak, makan, tengok tv or movie and tido! tu jela rutin harian. ade kengkawan tanya tak bosan ke??

sometimes yes. giler tak bosan kan. aku bukan cam kawan aku balik uma men game! (yutat aku kutuk ko nih tau dak) tapi aku dah tak kisah. yela kengkawan ramai dah kawen and ade komitment masing2. kite nak ajak kuar pun agak terhad kan. faham2 jela kan. nanti kite jugak akan berkeluarga insyaallah. aku akan keluar pun kalo ade mende aku nak cari, takat nak jalan buang masa tu memang tak dah kot. ade tapi sangat jarang.

even kadang ade yang ajak keluar minum2 lepak2 pun aku dah kurang. malas. ntahla. perubahan hormon mungkin. ekekekeke.


selamat hari natal buat yang menyambutnya. kepada yang amik peluang bercuti bersama keluarga..teruskan aktiviti seperti ini selalu agar dapat mengeratkan lagi hubungan. take care!



2 comments