Kawan-Kawan

13.12.11


posted by ceklala

No comments

morning!

walaupun tak bape cukup nak tido malam tadi tapi hari ni happy sangat2. why??

alhamdulillah malam tadi selamat mendapat 2 baby gurl. bukan kembar. selang sejam. sorang is anak kepada my twin sis. and another one is ank my bff iaitu nani johari. tahniah korang!!

yang membuatkan teruja sebab aku pilih date arini. asalnye due dorang adelah 15 & 16 hb ni tapi aku banyak kali cakap yang kalo bole beranak la date 13.12.11 sbb aku suke. and alhamdulillah akhirnya selamat jugak sumenye! baby sume sihat2 alhamdulillah.

semalam 1 hari suntuk aku sakit perut and migrain. sebenarnye aku pelik nape leh tetibe jadi camtu. rupe2nye bile aku tanye akk ipar aku die kate akk aku dah msk labour room and die high blood pressure. mungkin kah migrain aku yang tetibe ni jugak adelah bersangkut paut dengan high blood pressure die yg jugak tetibe? hmmm ntahla..susah nak cakap.

tapi mase 1st baby die pun aku terasa jugak. bayangkan 3 jam lebih perjalanan blk kg aku sakit perut menahan. die berperang dalam labour room aku plak berperang dalam bas. aku jejak je kaki kt hospital akk aku selamat lahirkan baby. baby tu tunggu aku gamaknye. ape pun alhamdulillah sumenye selamat. syukur ya allah.

tak sabar nak balik jumpa baby! nak cuti tapi tak bleh..keje tgh banyak..kang tak pepsal kene sound ngn bos kan. yela yang bersalin akk aku bukan aku so ape pasal nak cuti kan? ekekekek

taking care korang sume :)