Kawan-Kawan

Beli tiket bas secara online??


posted by ceklala

7 comments

morning! sihat korang? jaga diri lek lok tau :)

arini insyaallah another day for me to puasa sunat. puasa sunat isnin dan khamis. nak body meletop kebabom cam aku? silelah rajin2 kan diri pose sunat yek. selain dapat body cantik dapat jugak tambah pahala kan. tol x?hehe

ok ni nak cite. aku baru je lepas beli tiket bas secara online. yes! ni 1st time. aku before ni pernahla dgr. cuma tak pernah beli. malam tadi borak2 ngan mmbr die pun suh beli online je. 

eh ke ade yang tak tau tiket bas skang dah bole beli online? ok meh sini nak kasi tau. hanya certain company yang terlibat. antara yg menjadi pilihan aku semestinya KTB group (konsortium transnasional berhad) iaitu bas Transnasional, Nice dan jugak Plusliner.

terbaik pasal transnasional dr dulu smpi skang is on time! mmg best! :)

kalo nak tempah tiket bas bole la korang click2 kt side blah kiri tu. masukkan itinerary and search. nnti ade kuar list and korang dah bole pilih and beli! tapi untuk makluman korang still kene ke kaunter utk tukar travel itinerary yg korang dah print tu kepada tiket bas ye. bole baca kat terms and condition b4 beli.

 tiket yang dah selamat menjadi hak milik aku hehe

lepas ni takyah dah korang nak berebut2 kat kuanter tiket bile tiba musim perayaan. korang dah bole beli kt sini je. skang ni sumenye online. segalanya di hujung jari anda!ekekekek

sharing is caring....bai!

7 comments

  1. Anonymous