Kawan-Kawan

berdiam diri adalah lebih baik?


posted by ceklala

No comments

assalamualaikum..

selamat bercuti org selangor! suke yek dok uma makan tido jek hehe...most of status kt fb or twitter sume ckp psl selangor cuti. napela cheras ni xmsk dlm selangor ek?hehehehe

korang jangan sesakkan jalan2 kat kl ni yek. normally kalo cuti je confirm kebanjiran warga selangor turun mmg berduyun2. nak2 pulak ni time tgh sale menggila kan nak krismas...hmmm

arini ade 2 keje nak kene settle. ni amik mood dulu jap hehe. amik mood sesambil carik idea. tak sabar nak tunggu bulan 12 berakhir. sbb normally ujung tahun mmg kerja menggunung. client sume kasi job last minit!

ade 1 job ni hold dkt 6 bulan. design dah anta tp xproceed2 smpi jumaat last week baru dok tanye balik. pesal ek suke wat keje camtu? aku dr zaman study bkn manusia buat kerja last minit. dpt je assingment terus buat. same jgk bile dah kerja ni, dpt job terus buat. melainkan kalo xde idea sgt barula aku buat lmbt2 skit. bukan ape nk cr idea tu kekdg bleh pecah kepala nk layan kerenah client yg bnyk cekadak. dapat yg senang..alhamdulillah mmg mudah segala urusan :)

lepas tu pulak jenis yang tak buat kerja tapi ngaku die buat kerja tu. aku mmg nyampah skit kalo jmp org camni. cam si kwn aku yutat dok cerita psl dak opis die yg depan bos tunjuk baik tapi kat blkg pijak semut xmati!!

eii meh sini aku pun teringin nk pijak org camnih. dak opis aku pun ade gak perangai camni. aku cam tertanya2 napela ko bole wat perangai camtu ek. gunakan orang lain utk kesenangan sendiri. kau tau tak ko dah aniaya orang??

aku yang jenis malas nak cakap banyak dan hanya dok tengok je ni mmg la selalu jadi mangsa. mmg sakit hati tapi diam jela buat tak tau. biarla orang nak fitnah ke cakap ko macam tu macam ni dan buruk2kan ko yang penting ko ade keluarga yang faham ko. yang penting allah maha mengetahui segala yang kita buat. sabar jela. insyaallah satu hari nanti segalanya akan ditunjukkan akan terbukti depan mata :)



berdiam diri adelah lebih baik. betul?