Kawan-Kawan

Dendiam dulu...


posted by ceklala

No comments

haiii!

hihi. cam gediks lak main hai hai bai bai kan. hahaha. aku tak tau nak cite pe. tak update kang nanti orang tanye apesal tak berupdate. bile dah update kang aku kasi bahan bacaan tak berilmiah pulak utk korang kan. abis cano??

aku tengah belajar bahasa ni. bahasa ape?? shhh..dendiam dulu. nanti sok2 aku cite. bole?? *pelempangsedass!

ngantuk la pulak. mata cam pakai gam. bukan berat pasal bulu mata palsu okeh, aku tak pernah ade dalam simpanan pun, pakai pun tak reti!hahahah. biasela dah makan mesti ngantuk kan. oh hari ni lunch ngan mak kesayangan. ade kat uma tu ha. dok melepak je pun.

nak die yang mithali ni tak kasi masak. kite beli lauk sudah. senang kan.

tapi petang kang nak kene anta balik uma akk aku dah pun.



tu jela nak cite pun. aku nak pegi tido jap. ngantuks sesgt!

k bai.