Kawan-Kawan

Bertenang Sekejap...


posted by ceklala

3 comments

pa pe pun bagi salam dulu...

assalamualaikum :)


cane cuti korang semalam? ke mana peginye? aku? ni ha la yang nak citenye nih. cite sedih. tapi takla sedih sangat pun hehe

aku semalam kene kerja! huwaaaaaa sobs sobs :(

cam biasela. aku kang nak marah tak baik pulak. tapi tula gomen. rasenye dah bape puluh kali kot aku cite yang company aku walaupun swasta tapi job sume dari gomen. tu aku xkisah sangatla pun. tapi yang buat jadi masalahnye bile dah tercirit baru nak cari lobang. ha ni yang malas nak cite nih. mulala nak marah! uwaaaaa :(

menci tau dorang nih. hari ni nak selasa baru bg. kalo sesikit takpe ni banyak giler okeh. annual report yg 130 mukasurat suh buat siap sume dalam masa 48 jam. gile ke dak?

pikir die je nak cuti, abis aku nih? kelmarin dekat kul 1pagi br aku balik. semalam pepagi da dtg opis. last2 petang semalam aku tak larat aku selamba je balik.

giler ko. sampai sakit belakang aku ni mengadap mende alah ni. 

alhamdulillah siap jugak. kul 2 kang bos anta.


kasi aku bertenang kejap. kang aku sambung update pasal Langkawi Trip tu lg yek. selamat makan tengahari korang sume :)

3 comments