Kawan-Kawan

swing?


posted by ceklala

No comments

tadi beria dah aku bukak window ni..lame gakla..dkt sejam lebih

tapi tak jugak aku taip pa pe. sebab dok pikir nk cte ape kt sini. bukan takde ape tapi cam macam2 la pulak nak cite. camne nih?hahaha

lepas tu pulak perut ni cam memulas semacam. 3-4 kali dok ulang alik meeting. tak tau pesal. salah makan ke nak datang bulan ke ape. siyes tak suke. rimas weh!

mane ade pompuan kt dunia ni suke bile pms datang tak dijemput. seronok aku tengok mak aku. die xpernah lngsg rase pms2 ni sume. best ek. aku ni tiap bulan aduhaii...sehari tu confirmla tensen. sume mende tak kene je rase.

normally a week before. time tu mmg mood dah mcm hape ntah. time tu la rase stressla,nk kecik hati la. padahal takde pa pe pun. mende kecik pun bole jadi besar. cuma tu la. mood swing dtg tetibe hehe. maafla kepada yang berkenaan yek. silela memahamai diri ini. ecececeh ehhe

bukan ku pinta tapi tetibe je die nk muncul. mane leh tahan hahaha

ntah pa pe merepek. bai.