yes! ade mase ayat tu memang betul. tapi bukan untuk sume ye.
keje kuli macam aku yang deal ngn customer ni memang ayat tu betul. tapi tengokla jugak pada pihak lagi satu.
tak semestinye customer tu betul walaupun die sebenarnye salah. eh? faham tak?
aku tak kisah kalo die kasi job tu kul 4.30 petang lepas tu nak suh siap malam tu jugak siap print sume sebab sok paginye kul 10 nak tunjuk kat pak menteri. aku mmg takde masalah.
tp nak tanye pagi tu korang buat ape yek? mengopi ke bergosip??
lepas tu bile ade salah ko salahkan kitorg. kitorg dah buat yang terbaek. bertahun dah buat keje ni. tetap ko cakap kitorg yang salah bukan ko. lenkali bagi la lagi keje last minit.
salah sendiri tak nampak. salah orang je ko nampak. bile orang tegur ko salah nak marah. ni bidang aku, so aku lagi tau dari ko yek.
tak paham la jenis manusia yang tak pikir orang lain nih. kene ingat kita ni sume same je. manusia ye.
bukan robot.
pantang tol dgr quote 'customer always right'..hahahaha
hahahaha..menci gak..tp ape bole buat..dah kite ni kuli aje kan
bukan kuli tp kuli's
bukan kuli tp kuli's ye
bukan kuli tp kuli's ye