Kawan-Kawan

hati yang tak sedap


posted by ceklala

No comments

assalamualaikum..

jumaat dah pun. cepat betul masa berlalu. maaflah ye. aku dilanda kesibukan kerja. balik pagi kerja part time pagi tadi pun kul 5 pagi sampai uma. tido 2 jam lepas tu masuk opis pulak.

itulah dia kehidupan. kene teruskan walau sakit mcmane pun ranjau yang berduri. ececeh

aku happy dengan hidup aku skang. dikelilingi oleh mereka-mereka yang menyayangi aku. terima kasih korang. sayang korang lebih-lebih!hahahah

dahla. merepek je aku ni. idea takde sebenarnye nak menulis. 

perasaan bercampur baur tengahari tadi. tetibe rasa tak sedap hati. pesal ntah. takut jadi mende tak elok.

aku nak balik kg lepas ni. atuk aku makin tak sihat. 


bak kata kawan aku... FAMILY FIRST!


taking care korang sume. doakan aku sentiasa. kenang daku dalam doa mu. chewahhh! bai.


:: bajet 2012 - kat opis ni bukak tv tp hanya untuk dengar tapi nk live update paling cepat kat twitter and fb..lebih faham! hehe