Kawan-Kawan

'orang lama'


posted by ceklala

No comments

petang semalam mase aku nak balik uma

cam biase tunggu lif. tak naik tangga sebab macam tak larat. semalam demam.

masuk dalam lif tu adela dlm 5 orang termasuk aku. ade 2 pacik, sorang macik, sorang kakak dan aku adik. ececeh perasan tol adik kan?! hahahah

dorang berborak sekadar berbasa basi orang kata. cuma yang menarik mase part dorang ckp 'orang lama'.


pcik : nak gi mane?
mcik: cari ank aku..
pcik: ingat cari laki ko tadi
mcik: laki dah tua tau la balik sendiri. (time ni aku dah senyum2)

pastu blablablalalalalala...hahah giler malas aku nak ingat balik cite dorang kan

pcik: orang dah tua mestila barang pun dah lama..
mcik: ko tengok pcik ni..loyar buruk pulak die.
pcik: dah lama..tua..mestila buruk. (cara cakap dah macam bunyik lain dah)
mcik: gelak2 ajak aku gelak skali.

aku: nasib baik lif dah sampai tingkat umah aku..terus kuar sambil senyum2. kalo uma aku tingkat paling atas agak2nye ape lagila dorang borakkan yek? naik malu plak dah aku dengar.


adekah perbualan dorang ade unsur2 18sx disitu? ke aku je yang terperasan??hahahaha