Kawan-Kawan

belah beli cara maya


posted by ceklala

No comments

settle sudah pembayaran.

aku skang beli barang kalo boleh sume nak online! pemalas punye perempuan kan. takdelah. aku hanya akan beli online kalo aku rase barang tu betul2 ok yang tak perlu aku nak kelebet luar dalam. aku ni cerewet. ye ngaku nih. hehe

sebab aku pernah beli baju online. gambar dengan hasil yang di pos sangat mendukacitakan. terus dari tu stop beli baju online! 

rela aku pi kedai beli sendiri. dapat kelebet luar dalam baru puas hati. sebab kadang bile beli online nak2 kain baju kite tak tau material tu camne. memang dorang akan bgtau material ape. tp aku still tak rase sendiri dengan jari memang tak puas!haha

ape yang aku beli? kali ni aku beli novel terpakai. 

minah jiwang? lantak la korang nak cakap ape tapi aku memang suke membaca dari kecik sampaila ke tua ni. tak kisahla novel ke ape janji boleh dibaca! blog pun bole dibaca kan? cer korang buat buku blog korang, confirm aku beli!hehe

aku beli 4 buah. murah ye.

ni antara salah satunye. 
2nd hand novel tapi still dlm keadaan baik lg.

zaman skang sume orang kalo bole nak beli secara maya kan. sebab senang tak perlu keluar uma, bazir duit minyak, beratur dengan jem ape sume lagi kan. 

tapi kene ingatla jugak, jangan sume mende nak pakai online. takkan nak bercerai pun secara maya? face to facela. berani hadapi kenyataan ok.

sile berhati-hati jugak bile membeli secara maya ni yek. sebab banyak jugak berlaku kes tipu sejak 2 menjak ni. just beware :)