Kawan-Kawan

Terduduk atas Spek Mata sendiri =_=,


posted by ceklala

No comments

morning!

salam 25 ramadhan. cepat betul masa berlalu kan. pejam celik lagi 5 hari je lagi nak raya kan. ahad ni kita sume dah raya! wiiiiiiiiiiiii! suke!!

tapi sedih pun ade jugak la. sebab macam tak puas lagi nak berpuasa.

petang semalam berguling kat umah. benarnye start dari opis. dalam kul 5 camtu. aku dah terbaring kat opis. tetibe migrain menyerang. selalunye kalo tido kejap bangun dah ok skit. semalam tidak! oh nooooo!

nak drive balik umah tu pun dah macam satu penyiksaan! nasib la uma dekat. dengan nak tunggu lif time ramai2 orang tu lagiiiiiila. rasa nak pengsan kat situ jugak!

sampai uma terus mandi basah kepala sume then tido.

aku bangun kejap time buka tu. minum air zam2 then makan kurma terus telan pain killer. terus sambung tido! yes tak makan. giler ko, time camtu rasa macam nak pecah kepala. makan ubat lagi sakit. apesal ntah. pukul 9 baru aku bangun berbuka yang betul. masak nasi masak sup sayur then telur dadar.

tengok aku, sakit2 pun rajin bangun masak kan. wajibla! jangan nak biasa malas2. awak tu anak dara okeh!

pastu nak jadi cite tambahan pulak. subuh tadi pas solat subuh aku terduduk atas spek mata aku. TER!! mengong tau. dah nak wat cane. aku kan rabun. tutup lampu pastu meraba cari spek tak jumpa. rupa2nye dah terduduk!  T_____T nanges!


spek aku ni half frame. yang bawah tu la die punye tali pengikat tu cam putus. agak2 gi kedai die bole betulkan dak? jangan la die kate tak bleh. nak raya nihhhh! kalo buat spek makan serat dua takpe. ni confirm rm500! dah la semalam abis dekat 3 ratus. ganti bateri kete yang tetibe time ni nak kong pastu astro datang uma nak pasang pulak.

memang memacam betul! dugaan puasa namanya ni. redha.