Kawan-Kawan

Merajuk :(


posted by ceklala

2 comments

assalamualaikum..

salam pagi jumaat. sihat sume? nak tulis pun takde mood. sebab macam sedih tengok bile update tak ramai pun yang dok baca. kalo tak update ehhh ramai! merajuk tau cengginiii!

debikkkkk kang!kihkihkih ngengada kan. macam kan la dulu ramai. same je dulu kini dan selamanya!hiks

alhamdulillah dah baik demam. mase kat sane aritu alhamdulillah tak sakit ape. cuma gatal2 je. maunye tidak, hotel tu cadar tak basuh ke ape ke karpet kotor. aku ni dah ler allergic habuk kan. redha. ujian allah.


mase last 2 years aku pegi sane aritu aku demam. teruk jugakla dengan batuk2 sume kan. kali ni bibir kering. tapi terkawal. kene banyak minum air la kat sane sebab cuaca panas dan kering. every time masuk and kuar masjid memang aku tuju ke tong air zam zam tu dulu la hihih

dah selamat pergi dan kembali. alhamdulillah. mak ayah aku pun sihat. cuma sakit sesikit je mase kat sane aritu. biasela dugaan dan ujian kan. insyaallah arini nak balik kampung. nak puasa and berbuka kat sane pulak. nanti nak raya takut tak sempat pulak kan. 

tak sabar nak carik murtabak makassar pekan! =)





2 comments