Kawan-Kawan

Bertukar Selera di Bulan Puasa


posted by ceklala

No comments

bebulan puasa ni asyik masak je kat umah pun bosan jugak kan?hihih. so aritu aku kuarla sekali ngan member aku. aku park kereta kat opis die pastu gerak sekali. oh tempat tujuan adalah cineleisure sebab lepas tu nak melayan wayang pulak hihi

sampai kul 7.15pm. jalan dah lengang. time tu pun kitorg bole pusing2 lagi pikir nak makan ape and dekat mana!hahaha. memasing macam orang tak puasa pulak. bole rilex jek. kul 7.25pm baru terhegeh2 masuk kedai.

pilihan kitorang kali ni adalah Manhattan Fish Market. kawan aku tak pernah try. so aku ajak ler try. sekali sekala tukar selera kan. asyik ayam goreng, telur masak tomato ngan ikan sweet sour jek mana tahan kan. hahaha




dua menu di atas adalah starter kitorg. satu tu cendawan goreng lagi satu tu fries dengan cheese. memasing nak gemok memang ler menu kan hihih.

itupun menu sampai tak la lambat sangat. tak sampai 10 minit dah sampai. orang tak ramai. ramai berminat dengan nasi kot. kalo aku ko bagi ape pun aku telan. tak memilih punye!hihih. janji makan dan kenyang. alhamdulillah.


ni main dish aku. nama aku lupa. tapi rasenye macam seafood. aku memang penggila seafood! sodapppp! oh kawan aku punye lupa nak tangkap. eh bukan lupa, tapi belum sempat snap die dah tibai dulu! nampak sangat kelaparan!hihihi biasela bulan posa kan.

nak ikutkan banyak jugak pic food aku sepanjang bulan posa ni. tapi nenanti la yek update. tengah kebizian yang amat nih.  T__T

tata.