Kawan-Kawan

Tiada yang lain..hanya seorang..


posted by ceklala

No comments

assalamualaikum.


sihat korang2? aku alhamdulillah mcm ni jela. takde yang menarik pun. sory yek semalam ngan kelmarin tak berupdate. aku kebizian di ofis selain berulang alik hospital. tak2 bukan aku yang sakit tapi atuk aku. satu2 nye atuk aku yang tinggal.

warded ahad petang dalam kul 4pm kat Columbia Asia Hospital Kota Kemuning Shah Alam. sebenarnye pagi tu aku da jumpa die kat uma pcik aku kat shah alam dengan mak and ayah aku. sebelum kitorg nak gerak balik tu die hampir nak jatuh mase keluar bilik air. nasib baik sempat berpaut pada almari.

4.30pm day 1 kene warded

sebelah tu pakngah aku. sama kan muka?hehe. tapi bak kata atuk aku sume anak cucu die da jumpa dah. kalo nak pergi pun die kate takpe dah. atuk aku dah 83 tahun. ade kanser paru2. tapi kalo nak ikutkan die memang kuat. 

even doc pun cakap semangat die kuat sangat. memang dah takde harapan ape dah nak buat. lagipun die da tua kan, antibodi pun da tak kuat. mase hari ke2 isnin malam tu agak teruk jugak. meracau2. dah tak bape kenal orang.

tapi alhamdulillah hari ke3 dah beransur pulih. masuk darah ape sume. even pagi tadi pun aku singgah kejap before pegi ofis die nampak cam dah segar sikit. hope dah bole keluar esok lusa. sian die malam tadi mase aku teman. dok goyang2 kaki tepuk tangan ape sume. die cakap bosan! hahahah

sian. takpe tokman, dah sihat nanti kite gi jenjalan k :)