Kawan-Kawan

buah hati baru..alhamdulillah..


posted by ceklala

No comments

morning!

tajuk ni dari malam tadi lg aku da pikir. nasib je aku xde gajet terhebat utk update. kalo idak dari sebelum tido malam tadi lagi aku da siap2 type. sebab selalunye idea datang time atas katil time dah nak tido sangat tuh! siyes weh..mcm2 idea keluar..

tapi apakan daya..setelah 8 jam tido..bangun2 terus jadi pelupa. makan semut banyak sangat nih.hihihi

alhamdulillah syukur..dengan rezeki yang allah beri. aku telah pun selamat mendapat buat hati baru. aku bukan melupakan yang lama. tidak sama sekali. sebab aku bukan begitu orangnya. kalo dah aku dibuang dan tak diperlukan lagi barula aku melangkah pergi. 

ececeh ayat xleh blah!hahaha..tapi ayat tu kalo dalam berkawan memang aku cenggitu. tak kan pernah lupakan dan tinggalkan kawan. melainkan kawan yang meninggalkan aku. :)

mungkin ade yang tertanya2 siapa buah hati baru aku kan. artis kah? doktor? lawyer atau majistret?? oh tidak sama sekali ye. hanya manusia biasa. kerana kita sume sama. manusia yang lemah di sisi allah betui dak?

eh eh..bos aku da kasi keje pulak. next time la aku kasitau sape buah hati baru aku tu ye. wink2 hehe