Kawan-Kawan

3 bulan dah mati...


posted by ceklala

No comments

mendung je kat luar tu kan...mengundang untuk aku tido je kat opis ni heh

breakfast dah korang? makan ape? aku tadi tak sempat nak bekfes kat uma. pagi2 dah pegi pejabat pos. aku sbnrnye sangat la jarang untuk ke pejabat pos. sebabnye selalu aku bayar sume bil by online. segalanya di hujung jari anda!kikikihki

tapi arini terpaksa jugak ke pej pos sebab sbnrnye lesen aku dah mati 3 bulan!

selama ni aku bawak kete lesen mati =.='

tahniah betul la. padahal ade je 2-3 kali lalu roadblock tapi nasib tak kene tahan kan hehehe. aku perasan lesen mati malam tadi tu pun sebab malam tadi pegi shah alam. nak masuk uma pacik aku tu kene tgal lesen. mase nak kasi tu la aku terperasan! 

kalo tak kuar malam tadi jawabnye memang berlarutan la aku bawak kete dengan lesen mati!hehe

skang ni ikut tarikh lahir kan. so tadi aku tengok sampai besday aku tahun depan. buat setahun je. kalo buat 5 tahun kan lagi aku terus lupa ingat lesen tu xmati2 sampai bebila kan hehe. so korang2 nanti pasni pi check lesen korang mati bile k


taking care. daaaaaa :)