Kawan-Kawan

Kasi buang itu signal la..


posted by ceklala

No comments

assalamualaikum...morning!

breakfast ape korang pagi ni? aku minum bliss je. tapi da siap tapau berger dari rumah. home made ler. kene la rajin skit kan. praktis makes perfect omputih kate hehe. pektis ape? adelaaa...hahaha

lupa semalam nk wish besday kat sesapa yang lahir. yela sian dorang. 4 tahun skali baru dapat sambut besday. nak buat camne dah tahun lompat kan. kalo ade yang kenal nak jugak blanje kek tapi takdela pulak! hehe

dalam seminggu ni aku tak taula nape. tapi asal atas jalanraya je mesti aku jumpa spesies manusia yang rase2 time beli kete dulu dorang patut buang lampu signal dorang. siyes tak reti guna!

yela dah maunye idak aku cakap camtu. kalo dah masuk simpang main nak mengejut jek. dengan tak reti bagi signal main masuk jek! kalo aku terlanggar bontot kete ko kang cane? sape yang susah?? aku jugak kan nak kene bayo! mengong tau manusia mcm ni.

patutnye time beli kete tu ko cakap terus kat dorang suh buang je signal tu. cakap tak yah membazir. yela lampu signal dah bape kan. murah sikit kalo ko buang.

susah dapat spesies tak pikir orang lain ni. pikir diri sendiri je. aloo...bayar roadtax sesama tau. pikir orang lain skit bleh??