Kawan-Kawan

bila dah malas..


posted by ceklala

2 comments

hai korang!

sebenarnye kan aku kan tak taula ape mende yang merasuk aku start dari bulan posa aritu. giler pemalas weh nak update belog! bukan takdak cerita. banyak kemain tapi....hmm.

apa-apa pun nak ucap terima kasih bebanyak untuk new followers. juga yang rajin komen dan sudi singgah. sayang korang keketat!hihi

suara dah masuk hari ke-8. dah kuar suara ok skit. tak jantan sangat tapi sengau! kihkihkih. lantakkkkkklah. janji ade suara kann. dari guna bahasa isyarat! dah la tak tau kan.

air asia tengah buat promo. ade sesapa dah beli tiket? aku cam biasa. impian menggunung sentiasa. nak beli takde masalah dan nak pergi pun takde masalah. cuma 1 je masalah. iaitu nak pegi dengan sapa? mak aku kalo nak ajak die dengan syarat tempat tu bole shopping2. dia banyak duit takpela. aku ni haaaaaaa. nak berjalan tapi duit tak berapa nak banyak!hihi

tadi tengok pegi banda aceh pegi balik rm72 jek. all in tau dak. murah giler!! ade sesapa nak ikut tak?kikiki. aku suke tengok blog kaki berangan. rajin betul die update. aku ni trip korea bulan 5 aritu pun tak berupdate2! pemalas nak mati!hahahaha

korang dedoakan la aku rajin yek. aku ni rajin makan ngan rajin berjalan jek. hihihi

2 comments