Kawan-Kawan

pejam celik


posted by ceklala

No comments

assalamualaikum..

pejam celik dah hari jumaat. rase macam baru je lg sabtu ahad hehe. masa memang cepat berlalu skang ni. tanpa kite sedar. macam tu la jugak hati dan perasaan. tanpa sedar membuahkan sesuatu :)

semalam aku seharian kebizian. eh?mmg skang ni selalu bz je ke? memang pun. hiks. tapi kan bile asyik bz ni bagus jugak. tak sempat nak pikir mende lain. penat tu memang penat tapi kadang2 tu best! pada aku la. aku enjoy ngan keje aku. yes kadang tu memangla stress. tension giler okeh ngan kerenah client. tapi dah nama pun keje kan? so redha and banyakkan bersabar.

semalam dalam tengahri tu tetibe bos ajak berjalan. bukan ape nak gi jumpa supplier sebenarnye. aku suke ikut die. bleh tau banyak tmpt supplier. mane tau nanti one day ade rezeki bukak company sendiri ke kan, dah senang hehe.

jarang die nak ajak aku. tapi dok sebab semalam bergaduh ngan laki die pasal job tu yang ajak aku. hehe. dua2 berangin. same je laki bini. sesuai la tu. nasib la aku ni on je. keje pun time tu da siap. so layannn.

arini kembali menyiapkan keje2 yang ntah bile nak siap. aku tak faham ngn gomen ni ha. apesal la sume nak last minit?? ko ngat ni ape? sekola tadika main design n print sendiri ke hape. menci tol la. aku menci sebab dorang buat aku stress yang amat. terkejar2 tau dak. yang ni pun tak siap dah die tambah yang ni. patutla kawan aku si syazwan tu sampai dah botak kepala. dok manjang stress hari2!hehe nasib aku ni kekadang je pun.


ape pun korang jgn stress2 ok. cari solution kalo ade probs. solution aku is berjalan!hehehehe