Kawan-Kawan

aku dan tingkap


posted by ceklala

2 comments

assalamualaikum...

ye aku tau dah berabuk skit2 ni..plus ade sawang jugak nih hehe. aku berusaha ok nak up entry baru. tapi tiap kali aku bukak je window ni mesti ade keje nak kene buat. kenela utamakan kerja kan. kalo idak nanti bos tak kasi gaji. kalo takde gaji nak makan ape ye dak?ekekeke....melalut2.

ni pun salah satu jugak. aku ingat start tahun baru ni tak nak la dah merepek bukan2. harap aku tabah. tabah untuk tidak merepek2 lagi dalam ni. tapi aku manusia biasa. setan suke sesatkan aku. tengok ni! cakap tadi tak nak merepek lagi tapi akhirnya... again maafkan aku. :(

aku tengah tak sihat ni. memang banyak sangat mende nak story mory kat korang ni tapi tu la. tengoklah kalo keadaan mengizinkan yek.

tekak dah perit dari semalam. bergelen dah air masak aku teguk rasenye tapi macam takde efek secara langsung. idung pulak dah start berair pagi ni. kalo dah start batuk sure bersambung dengan asma pulak. ya allah tolongla jangan sampai aku demam teruk. ni kalo aku demam confirm2 2 minggu baru leh baik. 

sebab aku jarang sakit. sekali sakit die bagi package terus! tahniah.


aku yang kecik atau tingkap ni terlebih besar ek??



2 comments