Kawan-Kawan

Lesen Kopi-O ke?


posted by ceklala

No comments

assalamualaikum...ape2 pun bagi salam tu penting. sebagai pembuka kata orang kata :)


eiiiiiiiiiii! aku menci tau dak! (*ha datang dah meroyan die nih). maunye aku pepagi tak meroyan. setelah 4 hari aku tinggalkan kete aku kat uma sebab balik sambut raya cina sambil makan limau banyak2 adalah sebab kete aku kene sagat!

pepagi tadi nak g keje tengok2...masyaallah..................

ye terkedu kejap di situ. dalam hati memaki hamun cara berhemah. aku parking kete secara sisi (side parking dlm omputih). tapi ade pulak manusia durjana ni gamaknye baru abis belaja bawak kete atau nak tunjuk teror parking sambil sagat kete orang.

memang tahniah la untuk die. dengan rasa tak bersalah. kalo calar sikit aku tak kisah. ni sampai abis nampak segala cat! nampak sangat memang die gamaknye nak parking amik side sampai terover confident! dammmnm!


tak nangis. tapi sedih n geram. dah la baru je cat kete 2 bulan sudah :(