Kawan-Kawan

Iqra..


posted by ceklala

No comments

assalamualaikum..

aku skang lebih banyak membaca. menghabiskan masa membaca dikala waktu senggang (ceh ayat cam dalam bukut teks bm jek hehe). tapi itu memang diri aku yang sebenar. membaca minat yg tak pernah pudar dalam diri aku dari aku mula tau membaca sampaila skang nih.

sumber bacaan aku tak terhad. ape saja yang bole dibaca aku baca. tak semestinya novel cinta je ye. memang aku aku ade banyak koleksi. tapi bahan ilmiah pun banyak.

nak2 pulak skang ni keje tengah banyak. kalo ade mase free aku memang akan habiskan masa untuk membaca. kalo kat internet ni semestinye memang banyak blog2 yang aku terjah. blogwalking orang kata. walau tak meninggalkan jejak tapi aku belaja mende baru bile membaca. dapat info berguna tu memang satu bonus! :)

kalo yang memang biase dengan blog aku ni mesti akan perasan cara penulisan aku kadang2 berlainan. sebabnya adalah dengan membacala. bila aku baca blog berunsur ilmiah automatik cara aku akan bertukar. begitu jugak jika aku baca bahan sampingan hehe

bukanla nak kata aku ni mudah di manipulasi. sometimes ade yang mempertikaikan aku. cane aku leh tau sume mende. tak kan tak de bende yang aku tak tau. tapi nak buat cane, sebab aku membaca. all source! membaca itu ilmu. salah ke aku mencari ilmu?

memang ade je mende yang aku tak tau!



aku ni manusia biasa. tak lepas lari dari buat silap. aku tak sempurna. maafkan aku.