Kawan-Kawan

Rumah? sabar.....


posted by ceklala

No comments

salam jumaat...

banyakkan bersabar ye korang2. kemaen marah korang sume yek baca 2 post lepas, aku pun bole rilex je lagi, nak marah tapi macam tak kuasa...biarkan jela..aku ni tak suke sangat nak gaduh2 ke bising2 ni..sangat la bukan aku hihi

insyaallah...banyakkan bersabar ye sume hahahaha

aku ni buat-buat je cam rilex padahal dalam hati aku cuak jugak, rumah tak dapat lagiiiii oii hahaha, cuak cuakkkk. adela aku tepon sane sini..tapi memang jauh la dari opis, dengan jemnye dan dengan tol minyak kete sume tu kene pikir gak...normal dalam 600..tapi jauh sampai ke pj dan seri kembangan sane..hmm

aku harap sangat dapat rumah yg dedekat skit ni walaupun sewa tinggi, atleast kurang la skit kat duit minyak ye dak, takyah redah tol n jem sangat...2 bulan lagi dah nak puasa...kene pikir sume tu

dah kekemas skit dah barang, tapi tu la selagi tak dapat rumah dalam minggu ni or minggu depan aku memang bole nangis...yela dengan nak angkat barang lagi..aku dah ler sorang..atleast kalo dapat masuk awal tu blehla tiap hari angkut barang sesikit ye dak

doakan aku ye..di hari jumaat ni..mane tau doa korang makbul ke kan hihi...insyaallah..

taking care =)