Kawan-Kawan

nape sikit sangat uncle?


posted by ceklala

No comments

berlari2 aku tadi berkejar.

bukan kene kejar or aku kejar orang. tak tak. cuma penat aku berlari2 anak..ececeh...feeling sastera plak dah. penat aku turun naik lrt pastu berjalan jauh lunch time tadi ke jalan pudu. amik barang la ape lagi kalo tak kt pudu tu. 

kawan aku tempah sticker. selalunye aku kalo gi pudu tu naik kete tapi arini cam malas nak drive pulak so naik lrt jela. same je aku rasa. penat dan jauh dan duit. duit tambang lrt tu walaupun aku pakai touch n go same je kot ngan duit minyak kete aku rasenye.

turun2 lrt aku dah terpandang uncle cendol. bukan turun2 je..dari dalam lrt lagi aku dah buat perancangan turun je lrt aku terus nak pi usah uncle cendol. dah la panas terik membahang kat luar tu weh. aku selalu lunch time tak kuar. dok je dalam opis. malassss!

uncle cendol dan rojak bersama anaknye.

aku tak taula aku dah kene guna2 ke ape ngn uncle ni. at least sebulan sekali aku mesti menebeng pi beli! confirm ye rojak ngn cendol. arini je aku tapau cendol sebab dah tapau nasi goreng pagi tadi siap2.

tapi arini sebab orang ramai baru turun lrt, sikit je die kasi aku segala isi mak nenek dalam cendol ni. selalu time aku datang 1.30 takde orang banyak giler isi. kacang merah feveret aku tu mmg banyak! puas hati. arini jek sikit sangat. sobss. sedih....

dekat je ngn opis and uma aku port uncle ni. die selalu ade selang sehari kt situ.

petang2 camni lepak tepi jalan tengok orang lalu lalang sambil hirup cendol sedap nih! slrrrpppppp!