Kawan-Kawan

Adnan Sempit 2 : Filem Melayu Wajib Tonton 2012


posted by ceklala

No comments

assalamualaikum....gud morninggggg!

happy nampak? eh mestila happy. takkan nak mencuka kot. aku kadang malas nak layan mood aku yang kejap ok jap tak ok nih. aku sendiri dah nyampah kan kalo orang lain lagiiiiila!hehe so mari kite menghappy kan diri! weeeeeeeeiiiii :)

malam tadi yes aku dah selamat ke GSC Alamanda. walaupun sensorang. kawan aku yang patutnye pegi ade hal pulak last minit. so untuk tidak menghampakan diri sendiri aku balun jugakla pegi sorang2. tiket da beli kan. tak kan nak membazir kan? membazir itu amalan syaitan..kan kannn hehe

Adnan Sempit 2 is memang da BEST! amik ko huruf besar aku kasi! siyes best!

korang kalo ade free time pegila tengok. WAJIB. filem komedi yang memang komedi. aku tak tipu nih. sebab aku bukan spesies lawak bodo pun nak gelak. ini memang bebetul lawak komedi best! ujung tahun last year da layan cite sedih Ombak Rindu. untuk tahun ni meh kite bergelak ketawa beramai2 pulak hehe

part paling lawak mase si adnan kejar si bobby satu kl. sampai ke dalam mall ampang city dorang bwk masuk motor! bawak moto naik escalator weh! giler betul. hahaha. aku sampai dok terpikir2 cane la motor tu tak jatuh ek?

and antara part paling best untuk aku adelah mase ade sorang pompuan ni ngan bobby bertarung. 'Lipat Motor' term dorang. pompuan tu pakai key tapi nampak cam bertudung tutup la. da la cun tapi dasat ah skill die melipat motor tu. berdiri atas motor sambil press minyak. ahhh aku tak tau nak cite camne tapi korang tengok la nnti k. aku sampai tengok bebetul ni stunt yang buat or pompuan tu yang buat? tapi memang pompuan tu buat! tabik weh! 

so sile la ke panggung2 berdekatan anda yek. siyes aku akan kembali lagi untuk tengok buat kali ke 2! hehe. if korang nak tau serba ringkas mengenai sinopsis Adnan Sempit 2 ni korang bolela click ke sini k http://ceklala.blogspot.com/2012/02/wayang-rabu-malam.html

apa kata korang luangkan masa bersama keluarga hujung minggu ni dan pegila tgk Adnan Sempit 2 :)

dimana ada kemahuan di situ ada....highwayyyy :)